Mammillaria Society Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mammillaria Society Forum

Discussion Forum about Mammillaria, Coryphantha and Escobaria
 
HomeHome  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Hi, Hola, Saludos de Guatemala!

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest




Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Empty
PostSubject: Hi, Hola, Saludos de Guatemala!   Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Icon_minitimeSun Apr 15, 2012 5:53 am

Hi, I´m from Guatemala and I like Cactaceae, I have maybe 40 diferent species between mammillaria, Opuntioideae and another but I want to take just one and I have found Mammillarias so beautifull. I want to know what species I have and I want to know if I can buy some seed too.

Thanks for this forum.

Hola, Soy de Guatemala y me gustan los cactus, tengo posiblemente 40 diferentes especies entre Mammillarias, Opuntioideae y otras especies pero me quier dedicar solo a una y he encontrado a las Mammillarias muy bonitas. Quiero saber qué especies tengo y quiero comprar algunas semillas tambien.

Gracias por este foro! Está genial!
Back to top Go down
Guest
Guest




Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Empty
PostSubject: Re: Hi, Hola, Saludos de Guatemala!   Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Icon_minitimeSun Apr 15, 2012 7:05 am

Welcome!
Back to top Go down
Chris43
Moderator
Moderator
Chris43


Number of posts : 1872
Age : 80
Location : Chinnor, UK
Registration date : 2008-07-16

Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Empty
PostSubject: Re: Hi, Hola, Saludos de Guatemala!   Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Icon_minitimeMon Apr 23, 2012 4:18 pm

Hello, and welcome indeed.

Please do ask any questions you want, and someone will help you to identify your plants, I am sure.

I am also sure that we can help you find sellers of seeds, though these are subject to the usual issues of international trade in such subjects.

_________________
Chris43, moderator
Back to top Go down
http://www.woodedge.me.uk/index.html
Guest
Guest




Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Empty
PostSubject: Re: Hi, Hola, Saludos de Guatemala!   Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Icon_minitimeThu Sep 20, 2012 2:41 am

Hola señores, saludos a todos!

Mi nombre es Henry, tambien soy de Guatemala, y soy a dicto a los cactus, suculentas e insectivoras.

Me gustaria conocer tus plantas, deberías subir fotografías para poder identificarlas, pobablemente tenemos especies en común y otras que no, para hacer algún intercambio.

Comparto una foto general de algunas de mis plantas.

Hi, Hola, Saludos de Guatemala! 20610310
Back to top Go down
Sponsored content





Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Empty
PostSubject: Re: Hi, Hola, Saludos de Guatemala!   Hi, Hola, Saludos de Guatemala! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Hi, Hola, Saludos de Guatemala!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Saludos desde Andalucia
» saludos desde Sevilla
» Hello, Hola
» Hola desde España-Hello from Spain
» hola,¿me ayudais a identificar estas 2 Mammillarias?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mammillaria Society Forum :: WELCOME :: Introductions-
Jump to: